Konkurrenter: DR-reality kan gavne hele branchen

Konkurrenter har ikke noget imod, at DR1 viser programmer om La Glace og Bruun Rasmussen i den bedste sendetid, selvom det ifølge auktionshuset Lauritz er god reklame for konkurrenten.
af CHRISTIAN GRUNERT RANTORP

”Når DR laver en hel serie af programmer, der kun omhandler Bruun Rasmussen, har det naturligvis en utrolig høj reklameværdi,” siger adm. direktør i Lauritz.com, Mette Rode Sundstrøm, om programmet ‘Auktionshuset’ på DR1, som følger den daglige trummerum i auktionshuset Bruun Rasmussen. Lauritz.coms største konkurrent.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu