Konkurrenter: DR-reality kan gavne hele branchen
Konkurrenter har ikke noget imod, at DR1 viser programmer om La Glace og Bruun Rasmussen i den bedste sendetid, selvom det ifølge auktionshuset Lauritz er god reklame for konkurrenten.
af CHRISTIAN GRUNERT RANTORP
”Når DR laver en hel serie af programmer, der kun omhandler Bruun Rasmussen, har det naturligvis en utrolig høj reklameværdi,” siger adm. direktør i Lauritz.com, Mette Rode Sundstrøm, om programmet ‘Auktionshuset’ på DR1, som følger den daglige trummerum i auktionshuset Bruun Rasmussen. Lauritz.coms største konkurrent.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
”DR giver private virksomheder positiv omtale”
For abonnenter