TV3: Klassisk flow-tv kan øge omsætning med fokuseret programudvikling
Uanset nye digitale vinde har TV3 potentiale til øgede reklame- og abonnementstindtægter, men forudsætningen er den mere kvalificerede programudvikling, som er igangsat i foråret, siger TV3-direktør.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5729025.ece/ALTERNATES/schema-16_9/kim%2520poder.jpg)
MTG’s nye digitale strategi handler om at tage ansvar for eget indhold og stimulere til innovation, og det tankesæt smitter også af på kerneforretningen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
MTG Danmark klar til digital kursændring
For abonnenter
TV3-koncernen samler styrkerne i ét tv-domicil
For abonnenter