DR vinder både unge og ældre seere
DR's tv-kanaler er ikke ramt af stigende on demand-sening, genre-mæthed eller andre faktorer, der udfordrer flow-tv, konstaterer DR, der imødeser nye målinger af internettets tv-vaner.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5264230.ece/ALTERNATES/schema-16_9/DR%2520kanaler%2520collage%2520klar.jpg)
Et af de aktuelle spørgsmål i tv-branchen er, hvorfor de 21-50-årige ser mindre tv på kommercielle kanaler i år end sidste år - i alt 10 pct. - som beskrevet på Mediawatch i denne uge. Er det genre-mæthed eller seerflugt til tv-tjenester som Netflix og anden on demand-sening, der ikke måles af Gallups tv-meter?
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Bureau: Flere dropper husalteret
For abonnenter
Netflix & co. på vej mod mainstream
For abonnenter