TV3 lægger 5 mio. i tv-producenternes idéhat

TV3 satser på flere egenproduktioner med ”landsdækkende” gennemslagskraft og lancerer udviklingspulje på 5 mio. kr. årligt til at finansiere udvikling og test af nye tv-ideer.

Flere skræddersyede TV3-programmer skal sende TV3 op i en ny liga, der styrker kanalen som familien Danmarks alternativ til TV 2.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu