DR Ultra stiller reality-tv på hovedet
Den nye DR Ultra for de større børn bruger virkemidlerne fra reality-tv for at tiltrække målgruppen, men med omvendt fortegn.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5230311.ece/ALTERNATES/schema-16_9/DR-Ultra_logo%2520klar.jpg)
I dag får de 7-12-årige deres helt egen kanal, DR Ultra, der lover at tage børns glæder, sorger og drømme seriøst, både i dokumentarformater og i fiktion.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Rønn: Ikke flere tv-kanaler foreløbig
For abonnenter