TV 2 image er skrammet

TV 2s image har lidt skade gennem det seneste år, viser den årlige store imageundersøgelse i Berlingskes Nyhedsmagasin. Den er baseret på interview med knap 3.000 danske erhvervsledere.
MediaWatch
TV 2s image har lidt skade gennem det seneste år, viser den årlige store imageundersøgelse i Berlingskes Nyhedsmagasin.

Den er baseret på interview med knap 3.000 danske erhvervsledere.

TV 2 falder 50 pladser, fra en plads som nr. 46 til nr. 96. TV 2 lander dermed på niveau med DR, der er nr. 105.

Ifølge Berlingske Nyhedsmagasin er TV 2s image påvirket af den kluntede fyring af Peter Parbo og af Triple-A sagen, der fik lov at køre meget længe i sensommeren 2005.

Målt på ledelse falder TV 2 hele 88 pladser til nr. 131.

Undersøgelsen foretaget af Instituttet for Opinionsanalyse - IFO - i et samarbejde med GCI Mannov.

 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu