Nyt samarbejde sender Viaplay-indhold til syv nye markeder

Viaplay Group har indgået et samarbejde med streamingtjenesten Pickbox Now om at gøre et begrænset udsnit af det nordiske medieselskabs indhold tilgængeligt i en række europæiske markeder.
Foto: PR/Viaplay Group/shutterstock
Foto: PR/Viaplay Group/shutterstock

Som led i sin internationale strategi har Viaplay Group, der bl.a. råder over både broadcast- og distributionsaktiviteter i de nordiske lande, indgået et streamingsamarbejde med platformen Pickbox Now om distribution af Viaplay Select-indhold. Det blev meddelt i forbindelse med Viaplays Capital Markets Day, som blev afholdt onsdag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu