Pluto TV gør status efter et halvt år i Danmark og inviterer nye samarbejder ind
Den annoncefinansierede streamingtjeneste vil banke kendskabsgraden i vejret med bl.a. brug af influencer-marketing. Et halvt år efter lancering i Danmark erklærer Jesper Dahl, chef for Pluto TV i Nord- og Centraleuropa, sig meget tilfreds med udviklingen
![Foto: PR](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14566487.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7nj1rrgm14p3r8449m9.jpg)
af RASMUS LANGE
Den 18. maj gik den gratis og rent annoncefinansierede streamingtjeneste Pluto TV i luften i Danmark. Tjenesten ejes af den amerikanske mediekoncern Paramount Global, og lanceringen på dansk jord skete i et samarbejde med Viaplay Group, som står for annoncesalget.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.