Mediebureauer ser to store udfordringer for Pluto TV’s gennemslagskraft i Norden
Der skal mere kul på markedsføring og indhold, hvis Pluto TV skal vokse nok til ikke at blive udkonkurreret, når store, internationale streamere rykker ind på annoncemarked, mener mediebureauer. Plutos nordiske partner, Viaplay Group, ser samme opgaver, men venter stor vækst i annoncesalg.
![Foto: Tali Arbel/AP/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14120336.ece/ALTERNATES/schema-16_9/19129539625301-3036x1708ma%2520(1).jpg)
Viafree, Viaplay Groups gratis, annoncefinansierede streamingtjeneste voksede ikke hurtigt nok på egen hånd. Den erkendelse koblet med gratistjenesten Pluto TV’s stejle vækstkurve hev for et par år siden Viaplay Group ind i forhandlingslokalet med den Paramount-ejede, annoncefinansierede streamingtjeneste.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Pluto TV udvider til Canada
For abonnenter