Disney+ forventer at op mod 70 pct. af abonnenterne vælger ny reklameudgave

Disney vil lancere en billigere udgave af Disney+ med reklamer, og med henvisning til fortilfælde vurderer Disneys finansdirektør, at størstedelen af abonnenterne vil foretrække reklamemodellen.

Op mod syv ud af ti abonnenter ventes at sige ja tak til at se reklamer og til gengæld slippe med færre penge for streamingtjenesten Disney+. Sådan lød vurderingen fra Disneys finansdirektør, Christina McCarthy, på den årlige konference Moffettnathanson Media and Communications Summit i New York tidligere på ugen. Det skriver TBI Vision.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu