Disney+ forventer at op mod 70 pct. af abonnenterne vælger ny reklameudgave
Disney vil lancere en billigere udgave af Disney+ med reklamer, og med henvisning til fortilfælde vurderer Disneys finansdirektør, at størstedelen af abonnenterne vil foretrække reklamemodellen.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14047406.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20220512-125310-1-5588x3139ma.jpg)
Op mod syv ud af ti abonnenter ventes at sige ja tak til at se reklamer og til gengæld slippe med færre penge for streamingtjenesten Disney+. Sådan lød vurderingen fra Disneys finansdirektør, Christina McCarthy, på den årlige konference Moffettnathanson Media and Communications Summit i New York tidligere på ugen. Det skriver TBI Vision.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.