Tv-distributør oplever langsommere kundesivning end forventet

Antallet af tv-kunder i Norlys Digital, som råder over Stofa og det tidligere Boxer, er faldet ”en spids” i 2021, men er stadig en god forretning for ejeren Norlys, udtaler koncernens adm. direktør Niels Duedahl.
Foto: Joachim Ladefoged/Ritzau Scanpix
Foto: Joachim Ladefoged/Ritzau Scanpix
af EMIL RØMER OLSEN, NIKOLAJ HARDING

Én historie, der særligt har gennemsyret mediebranchen i en håndfuld år, er, at traditionel flow-tv er på vej ud af danske hjem, mens streaming er på vej ind. Men for Norlys, der med Stofa og det tidligere Boxer er landets næststørste tv-distributør, har udviklingen ikke været helt så grel som forventet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Relaterede artikler

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu