Tv-distributør oplever langsommere kundesivning end forventet
Antallet af tv-kunder i Norlys Digital, som råder over Stofa og det tidligere Boxer, er faldet ”en spids” i 2021, men er stadig en god forretning for ejeren Norlys, udtaler koncernens adm. direktør Niels Duedahl.
![Foto: Joachim Ladefoged/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13950816.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7kptq8oy2k4em849abg.jpg)
af EMIL RØMER OLSEN, NIKOLAJ HARDING
Én historie, der særligt har gennemsyret mediebranchen i en håndfuld år, er, at traditionel flow-tv er på vej ud af danske hjem, mens streaming er på vej ind. Men for Norlys, der med Stofa og det tidligere Boxer er landets næststørste tv-distributør, har udviklingen ikke været helt så grel som forventet.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Norlys fordobler bundlinjen
For abonnenter
Norlys snupper pressechef fra DR
For abonnenter