Egmont-topchef efter tigerspring sidste år: Udsigten for 2022 er mere usikker
På tværs af alle forretningsområder var der kraftig medvind i de økonomiske sejl for den danske mediekoncern sidste år, der sikrede sig næsten halvdelen den omsætningsvækst, som Egmont sigter efter at nå i 2025. Konturerne for 2022 er dog noget mere uklare, lyder det fra topchef Steffen Kragh, der peger på bl.a. stigende inflation, et presset papirmarked og store omkostningsstigninger som årsag.
![Foto: Nicolai Lorenzen/Egmont](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13829236.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7k4uhsjwbg69hu9mgr8.jpg)
Allerede første år på sin nye strategiske kurs mod en omsætning på 20 mia. kr. i 2025 og en bundlinje på omkring én milliard, har Danmarks største mediekoncern Egmont taget stormskridt mod at indfri målsætningen
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Egmont løftede omsætningen med fire milliarder i 2021
For abonnenter
Læsertal: Ugebladene tabte hver tiende læser i 2021
For abonnenter