Egmont-topchef efter tigerspring sidste år: Udsigten for 2022 er mere usikker

På tværs af alle forretningsområder var der kraftig medvind i de økonomiske sejl for den danske mediekoncern sidste år, der sikrede sig næsten halvdelen den omsætningsvækst, som Egmont sigter efter at nå i 2025. Konturerne for 2022 er dog noget mere uklare, lyder det fra topchef Steffen Kragh, der peger på bl.a. stigende inflation, et presset papirmarked og store omkostningsstigninger som årsag.
Foto: Nicolai Lorenzen/Egmont
Foto: Nicolai Lorenzen/Egmont

Allerede første år på sin nye strategiske kurs mod en omsætning på 20 mia. kr. i 2025 og en bundlinje på omkring én milliard, har Danmarks største mediekoncern Egmont taget stormskridt mod at indfri målsætningen

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu