Direktør forventer nyt kundeboost til TV 2 Play fra VM i fodbold
Flere kunder i TV 2 Plays abonnentpulje sikrer, den samlede gennemslagskraft for TV 2 er "stabil", lyder det fra direktør, efter streamingtjenesten i sidste uge meddelte, den har passeret 900.000 abonnenter. Store sportsbegivenheder bliver trækplaster i 2022, men kan ikke stå alene.
![Foto: TV 2 / DANMARK](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13820676.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7k2tyd4lmc1bubqw4xr.jpg)
TV 2 har rettigheder til både landsholdets kampe ved VM i fodbold og cykelløbet Tour de France. Begge er købt i dyre domme, men selskabet regner med at se et afkast på de store investeringer i år.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
TV 2 Play runder 900.000 abonnenter
For abonnenter