Nent forventer øget vækst og prisstigninger i 2022
I takt med at Viaplay bliver rullet ud i Holland og Storbritannien i 2022, vil kundetilgangen hos Nordic Entertainment Groups streamingtjeneste gå hurtigere, lyder det fra selskabets topchef, Anders Jensen. Det er til trods for, at dyrere sportsrettigheder og større indholdsinvesteringer kan give prishop i Norden.
![Foto: PR/NENT](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13716600.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7jmusgaz6asvt3lj7k6.jpg)
Driftomkostningerne i mediekoncernen Nordic Entertainment Group, Nent, tog et gevaldigt hop opad i 2021 i selskabets jagt på at polstre indholdskataloget, der skal lokke nye kunder indenfor i Viaplay-varmen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.