HBO-chef: ”Vi skal ikke være best in class på alt – det kan man simpelthen ikke”

Overgangen fra Nordic til Max giver HBO’s streamingtjeneste et løft på indhold og den tekniske indmad, som skal lokke et bredere, globalt publikum til. Men tjenesten kan ikke være bedst til alt, og lokal kuratering i den globale udvidelse bliver en nøglefaktor, siger HBO Max’ europæiske chef.
Foto: PR/HBO
Foto: PR/HBO

HBO breder snart streamingvingerne ud og træder for alvor ind i ræset på det europæiske streamingmarked med hamskiftet til HBO Max, der skal strømline platformen til en verdensomspændende tilstedeværelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu