HBO-chef: ”Vi skal ikke være best in class på alt – det kan man simpelthen ikke”
Overgangen fra Nordic til Max giver HBO’s streamingtjeneste et løft på indhold og den tekniske indmad, som skal lokke et bredere, globalt publikum til. Men tjenesten kan ikke være bedst til alt, og lokal kuratering i den globale udvidelse bliver en nøglefaktor, siger HBO Max’ europæiske chef.
![Foto: PR/HBO](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13379285.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7i0pxa2l761lr1ks8yn.jpg)
HBO breder snart streamingvingerne ud og træder for alvor ind i ræset på det europæiske streamingmarked med hamskiftet til HBO Max, der skal strømline platformen til en verdensomspændende tilstedeværelse.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.