Ny TV 2-direktør skal nå streamingmål med kommerciel og digital fletning

Stig Møller Christensen rykker op som ny kommerciel direktør i TV 2 efter Flemmnig Rasmussen – men med et langt større ansvarsområde end sin forgænger, der inkluderer den digitale organisation. Opgaven bliver at være playmaker mellem det kommercielle og digitale for at nå digitale mål. Rollen som viceadm. direktør skrottes.
Foto: TV 2 / DANMARK
Foto: TV 2 / DANMARK

TV 2 udvider det kommercielle direktørområde med udnævnelsen af Stig Møller Christensen som ny kommerciel og digital direktør. Dermed bliver der rykket rundt på ansvarsområderne i direktionen, hvor den voksende digitale organisation hidtil har hørt under finansdirektør Carsten Topholt, men nu skifter hænder til Stig Møller Christensen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu