Nent sætter navn på nye Viaplay-markeder og skruer forventninger til kundevækst i vejret

Nents streamingtjeneste Viaplay skal lanceres i store europæiske markeder som Tyskland og Storbritannien inden udgangen af 2023, men med en anden indholdsstrategi, lyder det fra topchef.
Foto: PR/NENT
Foto: PR/NENT

Der skal yderligere kul på den internationale ekspansion af Viaplay, som skal have samlet 12 mio. abonnenter i vognen i 2025 på tværs af i alt 16 markeder i og uden for Europa. I dag er tjenesten tilgængelig på ni markeder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu