Nent sætter navn på nye Viaplay-markeder og skruer forventninger til kundevækst i vejret
Nents streamingtjeneste Viaplay skal lanceres i store europæiske markeder som Tyskland og Storbritannien inden udgangen af 2023, men med en anden indholdsstrategi, lyder det fra topchef.
![Foto: PR/NENT](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13303498.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7hnd78wcqpw1cevoohpl.jpg)
Der skal yderligere kul på den internationale ekspansion af Viaplay, som skal have samlet 12 mio. abonnenter i vognen i 2025 på tværs af i alt 16 markeder i og uden for Europa. I dag er tjenesten tilgængelig på ni markeder.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.