DR og TV 2: Meget indhold drukner på vores streamingtjenester

Copenhagen TV Festival: Porteføljerne på DRTV og TV 2 Play skal strammes til, og der skal postes flere ressourcer i markedsføring og personalisering, hvis de to public service-medier skal tiltrække og fastholde brugere, lyder det fra chefer. "Det ikke er mange serier, der kan bryde igennem lydmuren," siger TV 2-chef.
Foto: Uffe Weng
Foto: Uffe Weng

Skal DR og TV 2 stå distancen i den intensiverende streamingkrig, er det ikke nok at producere spandevis af kvalitetsindhold til alle de målgrupper, som public service-kontrakten tilsiger, at de to broadcastere skal nå.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu