DR og TV 2: Meget indhold drukner på vores streamingtjenester
Copenhagen TV Festival: Porteføljerne på DRTV og TV 2 Play skal strammes til, og der skal postes flere ressourcer i markedsføring og personalisering, hvis de to public service-medier skal tiltrække og fastholde brugere, lyder det fra chefer. "Det ikke er mange serier, der kan bryde igennem lydmuren," siger TV 2-chef.
![Foto: Uffe Weng](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13228272.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7h8zkwho62u13pdvw4cu.jpg)
Skal DR og TV 2 stå distancen i den intensiverende streamingkrig, er det ikke nok at producere spandevis af kvalitetsindhold til alle de målgrupper, som public service-kontrakten tilsiger, at de to broadcastere skal nå.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
TV 2 hæver prisen på Plays sportspakke
For abonnenter