Ny amerikansk streamingtjeneste rammer Europa og Danmark

Amerikanske Comcast og ViacomCBS går i partnerskab om en ny abonnementsbaseret streamingtjeneste, Skyshowtime, der skal på markedet i 20 europæiske lande, herunder Danmark næste år.
Foto: Mark Lennihan/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Mark Lennihan/AP/Ritzau Scanpix

Streamingmarkedet i Europa er målet for en ny amerikansk streamingtjeneste Skyshowtime, der lanceres i en joint venture mellem mediekæmperne Comcast og ViacomCBS i 2022.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu