Discovery øger abonnementsbasen og nyder godt af stigende annoncemarked
Tv-selskabet har fået yderligere tre millioner betalende abonnenter på tværs af sine tjenester i andet kvartal. Størstedelen er abonnenter på streamingtjenesten Discovery+, som blev lanceret i begyndelsen af året.
![Discoverys adm. direktør David Zaslav er tilfreds med selskabets resultater. | Foto: Willy Sanjuan/AP/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13175665.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20016624606109-1920x1079we.jpg)
Omsætning, annonceindtægter og antallet af nye abonnenter voksede yderligere i løbet af andet kvartal, viser Discovery Networks resultatopgørelse for andet kvartal ifølge The Wrap.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.