Storannoncører trækker sig fra nyt britisk medie
Flere store annoncører vil ikke reklamere på en ny, britisk konservativt nyhedskanal, GB News, der gik i luften søndag. Det skyldes værdimæssige misforhold, lyder begrundelsen fra bl.a. Ikea.
![Foto: Screenshot](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13062729.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7g92938dtli661tujud.jpg)
Det nye konservative britiske tv-kanal og nyhedsmedie GB News har sat flere annoncører i alarmberedskab, herunder Ikea, Nivea og Grolsch. Det skriver Politiken, der citerer The Guardian.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
TV 2 sætter fuld ishockeysæson på programmet på Play
For abonnenter