Analysebureau venter globalt annonceopsving i 2021
Ifølge en prognose fra analysebureauet Magna vil sidste års opbremsning på annoncemarkedet blive afløst af en globale vækst på over 10 pct. - men primært drevet af digitale platforme.
![Foto: Thomas Borberg](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13056133.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7g8110na2yae9dazgnq.jpg)
Kombinationen af en verdensøkonomi, der er ved at lægge corona bag sig, forbrugere klar til at bruge penge igen og en sommer med store sportsbegivenheder som EM i fodbold og OL i Tokyo vil få annoncørerne til lommerne og øge investeringerne betydeligt i år.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.