Bull House varsler gearskifte: "I år går vi benhårdt efter at få solgt nye genrer ind"
Produktionsselskabet Bull House Media får en version 2.0 i 2021, siger adm. direktør Lasse Eskildsen efter et år, der styrkede bundlinjen. Nye genrer skal positionere selskabet mere sikkert i markedet, lyder det.
![Lasse Eskildsen etablerede Bull House i 2014 | Foto: PR/Bull House Media](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12961821.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7foe5mozira194g3y6xb.jpg)
Efter at have fordoblet bruttofortjeneste, driftsresultat og bundlinje i 2019 lagde Bull House Media yderligere til forretningen i 2020, der blev det bedste resultatmæssigt, siden produktionsselskabet blev stiftet i 2014.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Bull House hapser to nye udviklere fra Discovery
For abonnenter