Bull House varsler gearskifte: "I år går vi benhårdt efter at få solgt nye genrer ind"

Produktionsselskabet Bull House Media får en version 2.0 i 2021, siger adm. direktør Lasse Eskildsen efter et år, der styrkede bundlinjen. Nye genrer skal positionere selskabet mere sikkert i markedet, lyder det.
Lasse Eskildsen etablerede Bull House i 2014 | Foto: PR/Bull House Media
Lasse Eskildsen etablerede Bull House i 2014 | Foto: PR/Bull House Media

Efter at have fordoblet bruttofortjeneste, driftsresultat og bundlinje i 2019 lagde Bull House Media yderligere til forretningen i 2020, der blev det bedste resultatmæssigt, siden produktionsselskabet blev stiftet i 2014.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu