Discoverys streamingtjenester rammer 15 millioner abonnenter globalt

Broadcasteren knytter vækst i betalende streamingkunder sammen med abonnementsmodel med lavere månedlig betaling og reklamer.
Foto: PR/Discovery
Foto: PR/Discovery

Siden slutningen af 2020 har Discovery fået 10 mio. flere kunder på tværs af sine streamingtjenester og har nu 15 mio. betalende kunder i butikken på verdensplan. Det skriver Adweek.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu