Ryk til Sverige har givet forbud mod alkohol-reklamer men mere reklametid til TV3-ejer
Siden Nordic Entertainment Group har rykket hovedsædet til Sverige, er tv-koncernen nu underlagt et nyt sæt regler for, hvad der må reklameres for på bl.a. TV3-kanalerne. Kommerciel direktør ser flere gevinster end tab.
![Foto: Rune Aarestrup Pedersen](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12767458.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7ejkg9cm3ywqs4bs8x2.jpg)
Mulighed for længere reklameblokke, men strammere regler for markedsføring af alkohol, er en del af den nye realitet for Nordic Entertainment Group (Nent), siden selskabet flyttede sendetilladelse og base fra Storbritannien til Sverige på grund Brexit.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.