Briefing: Ugen i mediebranchen

Debatten om TV 2's aflyste metoo-dokumentar fortsatte, Aller Media kunne berette om nyt millionunderskud, og årlig rapport fra DR Medieforskning om medieforbruget herhjemme blev præsenteret. Det og meget mere kan du blive klogere på i denne uges overflyvning over begivenhederne i mediebranchen.
Foto: Jonas Olufson
Foto: Jonas Olufson

2021 har nu i runde tal tre uger på bagen. Hvad der rørte sig den seneste uges tid i den danske mediebranche, får du serveret – eller måske genopfrisket – på linjerne herunder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu