Discovery satser på at trække kunder til ny streamingtjeneste med OL-rettigheder
Discovery Networks regner med, at dyrtindkøbte OL-rettigheder kan sikre en solid tilstrømning af kunder til streamingtjenesten Discovery+, der er ved at blive rullet ud globalt.
![Foto: CHARLY TRIBALLEAU/AFP/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12665082.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7dxcbk73bfc1gv7wg2mm.jpg)
Mens vi i Danmark længe har haft adgang til Discovery Networks' nationale streamingtjeneste Dplay, har tv-koncernen barslet med en global udrulning og et navneskifte til Discovery+ med indgangen til 2021.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.