TV 2 tager bestik af usikkert 2021 og spiller mindre offensivt ud på reklamepriser
TV 2 vil komme annoncørerne i møde med mere fleksibilitet i prissætningen af reklamer næste år, hvor grundprisen hæves mindre end tidligere år. Bureau mener, der er fornuft i trækket. "Det er vel strengt taget det mest usikre år, vi har at gøre med," lyder det.
![Peter Olafsson, salgsdirektør, TV 2 Reklamesalg. | Foto: TV 2 DANMARK](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12613994.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7djejrp54ertvlsff6o.jpg)
Et usikkert reklamemarked sætter aftryk på TV 2's udspil til priser og betingelser for at få kommercielle budskaber ud via TV 2's kanaler næste år. Det fremgår af TV 2 Medias hjemmeside.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.