Netflix går på charmeoffensiv i svært indisk marked for at indhente konkurrenter
For første gang uden for USA giver Netflix fri adgang til streamingtjenesten for at vinde kunder i Indien.
![Foto: Mike Blake/Reuters/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12606374.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20201122-142311-5-1920x1080we.jpg)
Netflix halter efter konkurrenter som Disney og Amazon, når det kommer til antallet af abonnenter i Indien, og det forsøger streamingtjenesten nu at gøre noget ved, skriver Financial Times.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Netflix bruger 6,2 milliarder på britisk indhold i 2020
For abonnenter