Sexisme-undersøgelse af producentbranchen lander inden længe: "Vi har også udfordringer og problemer"
Gennem en længere periode har Producentforeningen haft øjnene rettet mod sexisme i branchen efter første Metoo-fokus. En ekstern undersøgelse skal kortlægge problemets omfang, lyder det fra foreningens direktør.
![Foto: Peter Hove Olesen/Politiken/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12430769.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20120712-195014-pf-1920x1080we.jpg)
I producentmiljøet er der også fokus på den sexisme-debat, som de seneste uger har præget mediebranchen. Jørgen Ramskov, adm. direktør for Producentforeningen, fortæller, at en undersøgelse af området, som har været undervejs et stykke tid, snart er færdig.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.