TV 2 Play vil fiske nye kunder blandt Coops millionstore kundebase
Streamingtjenesten TV 2 Play har for første gang indgået et samarbejde med en detailvirksomhed, der åbner døren til millioner af kunder. Formålet er at ramme kunder, mediehuset ville have svært ved at nå selv, lyder det fra TV 2-chef.
![Rikke Buus Dahl, chef for TV 2 Play BtB og Partnersales, ser flere fordele ved samarbejde med detailvirksomhed. | Foto: TV 2 / DANMARK](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12417684.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7ccqcz0rnfstao867mu.jpg)
For at nå ud til en bredere del af befolkningen har TV 2 indgået et samarbejde med dagligvarekoncernen Coop, hvor medlemmer, som tilmelder sig et nyt fordelsprogram fra Coop, kan få adgang til flere streaming- og medieplatforme herunder TV 2 Play.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.