TV 2 fik flere seere og penge i kassen trods coronatryk på reklamesalget
Reklameomsætningen hos TV 2 var ramt af coronakrisen i årets andet kvartal, men slaget var mildere, end TV 2 havde indstillet sig på i coronakrisens begyndelse. Efter overskud på 221 mio. kr. i første halvår venter TV 2 mindst et nulresultat for resten af året. "Du kan godt sige, at det er konservativt sat," siger TV 2-direktør.
![Anne Engdal Stig Christensen, adm. direktør, TV 2. | Foto: Miklos Szabo](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12382429.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7c4zks4213co2m0qve.jpg)
Coronakrisen har sat sit klare præg på årets første seks måneder, og det har også været tilfældet for TV 2. Men trykket på økonomien har været mindre, end selskabet oprindeligt frygtede.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.