"Vi er tvunget ud i den her konkurrence, og det er digitalt, det foregår"

De unge kanaler DR Ultra og DR3 taber i kampen om de unge mediebrugere efter lukning af tv-kanaler. En politisk lempelse og gentænkning af must carry-princippet kan være en vej frem ifølge DR's mediedirektør, men der er ingen nemme løsninger.
Henriette Marienlund, mediedirektør, DR. | Foto: Jens Dresling
Henriette Marienlund, mediedirektør, DR. | Foto: Jens Dresling

DR er blevet sat tilbage i kampen om de unges opmærksomhed på DR Ultra og DR3 efter lukningen af kanalerne på flow-tv og overgangen til rent digitale tilbud.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu