"Vi er tvunget ud i den her konkurrence, og det er digitalt, det foregår"
De unge kanaler DR Ultra og DR3 taber i kampen om de unge mediebrugere efter lukning af tv-kanaler. En politisk lempelse og gentænkning af must carry-princippet kan være en vej frem ifølge DR's mediedirektør, men der er ingen nemme løsninger.
![Henriette Marienlund, mediedirektør, DR. | Foto: Jens Dresling](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12339783.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7bv8mvia8uwiy7k6d33.jpg)
DR er blevet sat tilbage i kampen om de unges opmærksomhed på DR Ultra og DR3 efter lukningen af kanalerne på flow-tv og overgangen til rent digitale tilbud.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
DR giver Ultra Nyt ny sendetid under coronaudbrud
For abonnenter