Ny spiller på det nordiske tv-marked taber kunder efter fusion

Tv-distributøren Allente, der er ejet af Telenor og Nent, har fremlagt sine første tal, der viser et tab i løbet af årets første seks måneder på knap 50.000 kunder.
Foto: Ole Steen
Foto: Ole Steen

På et halvt år har det nye tv-selskab Allente, der er resultatet af fusionen mellem Viasat Consumer og Canal Digital, tabt 47.000 kunder siden udgangen af 2019. Det skriver Kampanje på baggrund af sidste uges kvartalsregnskab fra Nent.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu