DR vil poste flere penge i programindkøb: "Vi kan se, at det er der brug for"
Coronakrisens konsekvenser for sommerens sendeplan betyder, at DR kridter banen op til yderligere programindkøb fra eksterne - ud over de 10 mio. kr., der allerede er meldt ud. Kultur- og historieprogrammer står højt på ønskelisten, lyder det.
![DR's mediedirektør, Henriette Marienlund. | Foto: Pressebillede, DR](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12107414.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7acun79rit21nda0k6kv.jpg)
I sidste måned meldte DR ud, at aflysninger og udskydelser af blandt andet sommerens EM og OL betyder, at DR vil bruge 10 mio. kr. på at købe nye programmer ind fra eksterne producenter. Nu oplyser DR's mediedirektør, at beløbet bliver højere end det.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.