Coronakrise sender Nent i retningen af at blive "mere lig Netflix eller Spotify"
Et annoncefald, der skal måles i tocifrede procentsatser, mindsker Nordic Entertainment Groups afhængighed af annoncemarkedet. Gennemførte besparelser er nok til at redde selskabet gennem selv en endnu dybere krise på annoncemarkedet, fortæller topchef.
![Anders Jensen, adm. direktør, Nordic Entertainment Group. | Foto: PR/NENT](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12093799.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7a9o2rrobk3wtqomisx.jpg)
Nordic Entertainment Group (Nent) mærker det pres på annoncemarkedet, som coronakrisen har medført. I årets første tre måneder faldt dén del af omsætningen med 13 pct., og hvis man ser på april, var faldet 25 pct., oplyser Nent i regnskabet for første kvartal, som er præsenteret torsdag.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Coronakrisen skar i Nents omsætning i første kvartal
For abonnenter