TV 2 indfører ansættelsesstop og vil ride coronastorm af med flere greb
Adm. direktør for TV 2 udelukker ikke afskedigelser, hvis coronakrisen trækker ud, men her og nu skal flere mindre justeringer agere bolværk mod udviklingen. Blikket er rettet mod finanskrisen for at finde et sammenligningsgrundlag.
![Anne Engdal Stig Christensen, adm. direktør, TV 2. | Foto: Miklos Szabo](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12046176.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc79xdrvx6gq11ag59n8cz.jpg)
Reklamemarkedet er under pres, efter coronakrisen har lagt en dæmper på marketingbudgetter og lysten til at annoncere.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
"Både analogt og digitalt er vi rendt ind i en mur"
For abonnenter