Producent går efter at udvikle mindre produktioner til coronaramte sendeflader
Produktionsselskabet Bermuda sætter kræfterne ind på at udvikle og sælge mindre produktioner, der kan lukke huller i sendefladerne, efter coronavirus har sat en stopper for bl.a. mange sportsevents.
![Lykke Neiiendam, adm. direktør for produktionsselskabet Bermuda. | Foto: Martin Juul](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12033224.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc79uba8sqmme1loa5whmv.jpg)
Udsættelsen af EM til sommer og udskydelser af store produktioner, der kræver mange mennesker samlet ét sted, kan måske give nye muligheder for at komme igennem med idéer til mindre produktioner.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Robinson Ekspeditionen bliver udskudt på grund af corona
For abonnenter