Discovery går andre veje end konkurrenterne i streamingkampen

Amerikanske Discovery forsøger sig med andre typer indhold end konkurrenterne i kampen om at tiltrække streamernes opmærksomhed.
Foto: Danny Moloshok/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Danny Moloshok/Reuters/Ritzau Scanpix

Mens konkurrenter såsom Netflix, Apple og Disney hælder store summer i fiktion, så går Discovery andre veje. Det skriver Financial Times, der har taget en snak med det amerikanske medieselskabs topchef, David Zaslav.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu