Unibet-direktør: Stramme reklametøjler vil koste annoncekroner
Mens der fra politisk hold lægges an til nye regler for bettingreklamer, spår ejeren af Unibet konsekvenser for tv-stationer og medier.
![Billede fra onsdagens semifinale i Carobao Cup mellem Manchester City og Manchester United. | Foto: Phil Noble/Reuters/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11908578.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20200129-225608-7-1920x1080we.jpg)
Det kan koste indtægter for både sportsklubber og medieselskaber, hvis der indføres markante begrænsninger for bettingreklamer, siger Kim Olesen, adm. direktør for Kindred, der blandt andet står bag Unibet, til Børsen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.