Unibet-direktør: Stramme reklametøjler vil koste annoncekroner

Mens der fra politisk hold lægges an til nye regler for bettingreklamer, spår ejeren af Unibet konsekvenser for tv-stationer og medier.
Billede fra onsdagens semifinale i Carobao Cup mellem Manchester City og Manchester United. | Foto: Phil Noble/Reuters/Ritzau Scanpix
Billede fra onsdagens semifinale i Carobao Cup mellem Manchester City og Manchester United. | Foto: Phil Noble/Reuters/Ritzau Scanpix

Det kan koste indtægter for både sportsklubber og medieselskaber, hvis der indføres markante begrænsninger for bettingreklamer, siger Kim Olesen, adm. direktør for Kindred, der blandt andet står bag Unibet, til Børsen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu