Briefing: Ugen i mediebranchen

Fra årsskiftet er posen blevet rystet godt og grundigt på tv-området, Nordjyske lægger an til at gennemføre besparelser, og Børsen er på vej med nye nicher. Få overblikket over, hvad der rørte sig i mediebranchen i ugens løb.
Foto: Steen Ole/Ritzau Scanpix
Foto: Steen Ole/Ritzau Scanpix

Første hele uge af 2020 nærmer sig en afslutning. Det nye årti har budt på ikke så få ændringer i medielandskabet, her får du ugens kapitel og koncentrat af nyheder fra mediebranchen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu