Svenske mediebureauer slog bak i annonceinvesteringer i 2019
Særligt trykte medier måtte notere tilbagegang i mediebureauernes annonceinvesteringer sidste år. Omvendt gik det frem for blandt andet biograf og outdoor, som overhalede print.
![Biograf var blandt de annoncekanaler, som svenske mediebureauer brugte flere penge på i 2019. | Foto: Peter Hove Olesen](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11861462.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc78qshj60ek91na9x44ed.jpg)
Der blev sendt færre penge fra mediebureauer til udbydere af reklameplads på det svenske marked i 2019. Det skriver Dagens Media med henvisning til tal fra Sveriges Mediebyråer.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.