Svenske mediebureauer slog bak i annonceinvesteringer i 2019

Særligt trykte medier måtte notere tilbagegang i mediebureauernes annonceinvesteringer sidste år. Omvendt gik det frem for blandt andet biograf og outdoor, som overhalede print.
Biograf var blandt de annoncekanaler, som svenske mediebureauer brugte flere penge på i 2019. | Foto: Peter Hove Olesen
Biograf var blandt de annoncekanaler, som svenske mediebureauer brugte flere penge på i 2019. | Foto: Peter Hove Olesen

Der blev sendt færre penge fra mediebureauer til udbydere af reklameplads på det svenske marked i 2019. Det skriver Dagens Media med henvisning til tal fra Sveriges Mediebyråer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu