Bureauer frygter højere reklamepriser i kølvandet på tv-skilsmisse
Bruddet mellem Yousee og Discovery skubber til styrkeforholdet blandt de kommercielle broadcastere. Men det kan også betyde, at der samlet set bruges færre penge på tv-annoncering, lyder det fra to mediebureauer, der samtidig advarer mod prisstigninger.
![Det danske herrelandshold i fodbolds kampe sendes af Discovery Networks. Her et billede fra den sidste EM-kvalifikationskamp i november i Dublin, hvor Danmark kvalificerede sig til næste års EM. | Foto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11840799.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20191217-205616-L-1920x1080we.jpg)
Nytåret bliver ikke bare indgangen til et nyt årti, men også til en helt ny situation på det kommercielle tv-marked.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.