Bureauer frygter højere reklamepriser i kølvandet på tv-skilsmisse

Bruddet mellem Yousee og Discovery skubber til styrkeforholdet blandt de kommercielle broadcastere. Men det kan også betyde, at der samlet set bruges færre penge på tv-annoncering, lyder det fra to mediebureauer, der samtidig advarer mod prisstigninger.
Det danske herrelandshold i fodbolds kampe sendes af Discovery Networks. Her et billede fra den sidste EM-kvalifikationskamp i november i Dublin, hvor Danmark kvalificerede sig til næste års EM. | Foto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix
Det danske herrelandshold i fodbolds kampe sendes af Discovery Networks. Her et billede fra den sidste EM-kvalifikationskamp i november i Dublin, hvor Danmark kvalificerede sig til næste års EM. | Foto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix

Nytåret bliver ikke bare indgangen til et nyt årti, men også til en helt ny situation på det kommercielle tv-marked.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu