Tv-stationer ser flere aberdabei i regulering af "overdænget" marked for spilannoncer
Tv er den største omsætningskanal for spilannoncer – men det må være op til politikerne at sætte grænserne, lyder det fra både TV 2 og TV3-ejer, der samtidig peger på, at en dansk regulering kan ramme skævt.
![Foto: Poulsen Lars/Ekstra Bladet/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11778960.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20171111-202527-pf-1920x1077we.jpg)
Bettingannoncer, som den seneste uges tid er kommet i fokus, trives særligt på tv. Det viser tal fra Kantar Gallup.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.