Discovery slår kommunikations- og PR-afdeling sammen under digital chef

Discovery Networks Danmark sammenlægger kommunikationsafdelingen med PR- og SoMe. Nuværende PR- og digital chef bliver sat i spidsen for den samlede enhed.
Foto: PR/Discovery Networks Danmark/Foto: Janus Nielsen
Foto: PR/Discovery Networks Danmark/Foto: Janus Nielsen

Der skal knyttes tættere bånd mellem Discovery Networks Danmarks indsatser inden for kommunikation og PR. Derfor slår tv-selskabet nu de to afdelinger sammen, oplyser Discovery i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu