TV 2 og TV3-ejer afviser prishop på reklametid i ly af tv-konflikt

Selvom det kan give øget trængsel i reklameblokkene hos TV 2 og TV3, når Discoverys kanaler forsvinder fra Yousee til nytår, vil det ikke automatisk udløse et prishop, lyder det fra tv-stationerne op til forhandlingerne om årsaftaler.
Foto: PR/TV 2
Foto: PR/TV 2

Det er med forbedrede kort på hånden, at TV 2 og TV3 sætter sig til forhandlingsbordet den kommende tid for at indgå årsaftaler for 2020 med annoncører og mediebureauer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu