Nyt indhold året rundt skal holde på kunderne hos Viaplay
Tv Festival: Nordic Entertainment Group vil gøre mere for at fastholde og tiltrække streaming-abonnenter. Det skal ske med flere programtilbud på Viaplay året rundt. På ønskelisten står bl.a. mere indhold til børn og unge.
![Kenneth Kristensen, programdirektør, NENT. | Foto: PR/Nordic Entertainment Group](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11562543.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc76qrytxlbmo1fkpkt26b.jpg)
Viaplay er med godt 1,4 mio. kunder i Norden en stor spiller på streamingmarkedet. Og kunderne kan se frem til, at Nordic Entertainment Group (NENT), der står bag tjenesten, vil gøre mere ud af at sende indhold ud på tjenesten i løbet af året.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
TV 2 sætter seermål på streamingtjeneste
For abonnenter