Monday Media forbedrede driften og voksede - men fik nyt underskud

Monday Media voksede markant i aktivitetsniveau og driftsresultat i 2018 efter år med opkøb. Presset på bundlinjen fortsatte dog for producenten, der er klar til at investere i ny genre.
Foto: PR/Monday Media
Foto: PR/Monday Media

De seneste par år har været en dyr omgang for producenten Monday Media, der har købt intensivt op i både Norge og Danmark med målsætningen om at blive Nordens førende uafhængige produktionsselskab.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu