Danskernes faldende appetit på flow-tv satte spor hos TV 2 i 2018

TV 2's kanaler nåede ud til færre husstande i 2018, og tilbagegangen tog til i forhold til 2017 som led i den generelle markedsudvikling. Omsætningsmæssigt kompenserede vækst andre steder for faldet.
Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix
Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix

Tv-pakker bliver der stadig færre af hos de danske forbrugere, og det gik også sidste år ud over det største kommercielle tv-selskab målt på seerandele, TV 2, viser tal for rækkevidden på klassisk flow-tv.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu