Danskernes faldende appetit på flow-tv satte spor hos TV 2 i 2018
TV 2's kanaler nåede ud til færre husstande i 2018, og tilbagegangen tog til i forhold til 2017 som led i den generelle markedsudvikling. Omsætningsmæssigt kompenserede vækst andre steder for faldet.
![Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11371667.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20171109-112141-L-1664x1000we%2520(1).jpg)
Tv-pakker bliver der stadig færre af hos de danske forbrugere, og det gik også sidste år ud over det største kommercielle tv-selskab målt på seerandele, TV 2, viser tal for rækkevidden på klassisk flow-tv.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
TV 2 styrer mod en halv milliard i digital omsætning
For abonnenter