Briefing: Ugen i mediebranchen

Udbuddet af FM4 blev skudt i gang, regnskabssæsonen skrev næste kapital bl.a. med solidt overskud til TV 2 og sorte tal hos Information, og spilbranchen vil købe færre tv-reklamer. Velkommen til en rundtur i mediebranchen.    
Foto: Miklos Szabo/PR/TV 2
Foto: Miklos Szabo/PR/TV 2

Weekenden er over os og årets 12. uge snart fortid, men før de forgangne begivenheder i mediebranchen fordufter helt fra nethinden, får du her et overblik over de vigtigste historier i ugens løb.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu